Angrerett
Hos Design by Nemo ønsker vi at du skal være fornøyd med ditt kjøp. Her er det viktigste du bør vite om angreretten knyttet til våre håndlagde produkter.
Ofte stilte spørsmål om angrerett
Vi har samlet de vanligste spørsmålene om angrerett hos Design by Nemo for å gi deg en klar og tydelig oversikt over dine rettigheter og plikter som kunde.
Hva er det viktigste kundene bør vite om angreretten hos Design by Nemo?
Angreretten gjelder for produkter som ikke er lagd spesielt for kunde
Hvilke betingelser gjelder for at en kunde skal kunne benytte seg av angreretten?
Angreretten gjelder i 14 dager fra du har hentet ut pakken. Varer som returneres må være i original emballasje, og fremstå som hel og ubrukt.
Avvik på dette vil medføre at varen ikke krediteres. Kan da evt sendes tilbake mot ny fraktkostnad.
Er det noen unntak eller spesielle tilfeller der angreretten ikke gjelder?
Angreretten gjelder ikke for kundelaget håndarbeid.
Hvordan skal kunden gå frem for å returnere en vare og benytte seg av angreretten?
Kunden må kontakte selger.
Kontakt oss
Har du flere spørsmål om angreretten eller andre forhold? Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg.